Kinetic Future – New York Digital reklam alanlarının etkinliğini vurguluyor.

Share Button

Kinetic Future, birkaç ay boyunca Amerika, Asya ve Avrupa çapında medya sahipleri, sanayi danışmanları, ajans yöneticileri ve teknoloji sağlayıcıları ile bir dizi görüşmeler yapmıştır.  Görüşmeler sonrasında bu sektörün reklam dünyasına getirdiği ve getireceği fırsat ve avantajlarını tespit ettik.

Değer Yaratma; Dijital ekranların izleyici tarafından ilginç bulunması, bakma sürelerinin gün geçtikçe artıyor olması ve her ekrana bakıldığında bir satınalma fırsatının yaratılıyor olma olasılığının yüksek olması,

Eğitici ve yönlendirici içerikler; Marka bağımlılığını artırır, sosyal medyaya yönlendirir ve daha geniş bilgilendirme ortamının yaratılmasına destek verir.

 

Diğer Reklam Kanalları ile ortak planlama içinde bulunuyor olması çok önemlidir, özellikle satış kararının %76 sının satış noktasında veriliyor olması nedeni ile Digital reklam mecraaları parakende noktaları ve Alışveriş merkezlerinde global kampanyanın bir nevii sigortasıdır. Halbuki birçok reklamveren Global kampanyalarını planladıklarında Digital ekran reklam mecraasını unutarak büyük risk almakta ve önemli bir potansyeli kaybetmeyi göze almaktadırlar.

Birçok reklamveren global reklam kampanyalarına digital görsel reklam alanlarını ilave ederek birçok ülkede bilinilirliklerinde ve cirolarında büyük artmalar yaratmışlardır. Ajansların görüşlerine göre ekranların daha yüksek frekanslı kullanımları sayesinde markaların tüketicilere daha agresif iletişim ve dolayısı ile satış yapmalarına yarar sağlıyacaktır.

 

 

Share Button

Tags: , , , ,

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>