Alışverişçi, Digiboard mecralarıyla tüketim noktalarında karşılaşıyor.

Share Button

Alışverişçi bu noktaları haftada 2 ve her seferindede 27 dakika süre ile ziyaret ediyor

Tüketim noktalarındaki Digital ekranlar, sosyal medya girişini de tetikliyor. Tüketici, tam alışverişin karar anında, en geçerli ve harekete geçirici bilgiler ile karşılaşıyor. Dijital ekranlar 7’den 70’e, alışveriş için orada bulunan herkese farklı deneyimler yaşatabiliyor.

Markaların pazarlama bölümleri, artık belirli bir disiplin ile satış alanı iletişimini önceliklerine almaktadırlar.Tüketicilerin mağaza içinde geçirdiği sürede markalarının hatırlatılması, kampanyalarının duyurulması, tüketici ile duygusal bir bağın oluşturulması konusunda, Migros, Macrocenter, Tansaş, Tesco-Kipa gibi yerlerdeki iletişim alanlarını yoğun bir şekilde kullanmaya başladılar.

Parakende noktalarındaki Digital mecranın 15/02/2014 itibarıyla ölçümlenebiliyor olması; üstelik bu ölçümlemelerin her ayın 15’inde IPSOS tarafından yayınlanacak olması, reklamveren için ciddi bir veri ve kişi başına erişim maliyeti planması fırsatı sunacaktır.

Tüketicinin, satıştan önceki son noktada çeşitli mesajlarla dikkati çekilmekte, alışverişe teşvik edilmektedir. Ancak, TV, Açıkhava, İnternet gibi mecralarda, alışveriş öncesi bir çok mesaj ile karşılaşmış olsalar da, tüketicilerin %76’sı seçim ve satın alma kararlarını, satış noktasında yapmaktadırlar.

Share Button

Tags: , , , ,

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>